Každý týden krátké video Scale Up TIPy pro váš byznys.
PŘESTAŇTE ŘEŠIT ROVNOVÁHU PRÁCE A OSOBNÍHO ŽIVOTA, PRÁCE NENÍ NEPŘÍTEL!
Vnímáte práci jako protiváhu vašeho osobního života a sledujete každou minutu, abyste se ujistili, že každá vteřina věnovaná práci je vybalancována dostatečně dlouhým úsekem osobního života?
To jak kvalitně trávíte svůj čas je mnohem důležitější než rozlišovat to nakolik je osobní a pracovní život vyvážený.
Jak to jen pár firem zvládne…A proč ty ostatní ne.
S více než 700 tisíci prodanými výtisky, jako devatenáctá jazyková mutace, konečně vyšla kniha Scaling up od Verne Harnishe v češtině.
V čem je tak výjimečná, že má smysl ji číst? Jaké návody a nástroje na to jak úspěšně řídit firmu tedy přináší? Tento TIP je doslova o tom, proč tuto knihu stojí za to číst.
Nový rok je za dveřmi a tak je možná čas položit si pár otázek pro vaše podnikání v roce 2021. Tak vzhůru do toho a buďte k sobě upřímní.
Read onJistě se shodneme, že všichni zákazníci nejsou stejní. Pro některé je cena absolutně klíčová, pro jiné to možná nemusí být primárně o ceně. A to i když nám to tvrdí.
Proto je důležité opravdu dobře znát své zákazníky a klást jim ty správné otázky. Takže jaké otázky nám mohou pomoci se lépe zaměřit na naši hodnotovou nabídku pro klíčového zákazníka?
Už několikátý tendr, kdy jsme neuspěli. Jak to, že naši konkurenti dokáží nabídnout výrazně levnější ceny? Vždyť nám to totálně zlikviduje profit!
Poskytujeme špatné produkty/služby nebo je příčina úplně někde jinde?
JAKÝ TYP MANAŽERA, MANAŽERKY JSTE?
Přemýšleli jste někdy o tom?
Někdy může být užitečné podívat se na odpovědět z vyšší letové hladiny.
možná vám některá naše tvrzení pomohou lépe stanovit, na co se dále zaměřit ve svém manažerském rozvoji.
V čem je odlišný leadership doby digitální od průmyslového věku? Jaké meta-dovednosti je třeba si osvojit, abychom se nestali brzdou v dalším růstu firmy nebo týmu, který vedeme?
Možná někdy stačí jen prostě ubrat, méně radit, poslouchat a více se ptát.
Které číslo sledujete častěji, tržby nebo hrubou marži? A které je pro vás tím číslem No. 1?
Hrubá marže je reálným ukazatelem úspěšnosti strategie vaší firmy a přitom je jí tak málo kladena manažerská pozornost. Schopnost firmy generovat dostatečnou hrubou marži je přitom klíčem k úspěšnému růstu.
Jaký je váš set klíčových KPIs, díky kterým víte, co se opravdu děje ve vaší firmě a vašem podnikání? Prostě platí, že “co neměříš to neřídíš, ani to nezlepšíš a hlavně na to nezaměřuješ pozornost”.
Read onFunguje celá vaše firma jako dobře vytrénovaná jednotka na přehlídce? Šlape každý správnou nohou ve správném rytmu? Nebo si každý bubnuje sám a pochoduje, jak sám uzná za vhodné?
Znají všichni vaše #kritické číslo, které udává rytmus, udržuje zájem všech a hlídá správný směr? A navíc mu každý rozumí a ví, jak toto číslo může ovlivnit?
Read on