Podnikatelský záměr

Lorenz Illing
www.trainer-akademie.de

Když jsem převzali TAM, naše změny představovaly velký úspěch. Cítili jsme se ale, jako bychom se neustále museli zabývat sto různými věcmi. Do té doby jsme byli naučení používat přístup musíme pracovat na VŠEM současně a namáhavě se posunovat vpřed. To samozřejmě postupně zvyšovalo úroveň stresu i naší frustrace. .

Díky škálování , jsme poprvé měli plán, který nám umožňoval rozumněji, efektivněji a účinněji strukturovat a určit priority všech těch stovek dílčích úkolů. Naučili jsme se jasně a lépe soustředit na několik klíčových věcí.a dotáhnout je do konce.

Systematický přístup procesu škálování nám pomohl jasně vidět, co je skutečně třeba udělat v dané chvíli, a co ne. To nás neskutečně nakoplo. Hlavně strukturovaný rozvrh schůzek a nástěnky SCRUM s takzvanými kvartálními sprinty rozdělenými po týdnech. To neobyčejně zrychlilo celý proces. Bylo úžasné, jak citlivě se koučové škálovánízaměřili slabiny na našeho myšlení, než si jich všiml trh.

Nikolai nás také neúnavně podporoval, abychom byli přesnější a určitější, což přineslo obrovskou přidanou hodnotu. Stále dokola nás vyzýval a postrkoval k tomu, abychom přemýšleli lépe. Mnohokrát, když jsme si mysleli, že už je to dost dobré, podchytil nás a vyplísnil, že máme na víc nebo že si máme přiznat, jak se obelháváme.

Nakonec to ale byly přesně ty bolestivé zásadní momenty, které se ukázaly neuvěřitelně užitečné. Například, když jsme měli dospět k větší jednoznačnosti v tom, kdo jsou naši kmenoví zákazníci, a kdo nikoliv. Pro nás to bylo jedno z nejdůležitějších ponaučení, uznat a upřímně si přiznat, že ne každý zákazník je pro nás ten pravý. Pochopit, někteří zákazníci nás zpomalují, místo aby nám dodávali rychlost. a přiznat si, že některé prodeje nás stojí více než je jejich hodnota.

Další věc, která nás nepřestávala překvapovat, bylo jak pragmatické, jednoduché a praktické nástroje a modely, které jsme získali od škálování, jsou pro řešení pravděpodobně trnitých problémů, kterým jsme již věnovali mnoho energie k tomu, abychom našli správné odpovědi v přísně systematickém procesu. Strukturované a zaměřené na cíl bez prázdných řečí.

Teď mnohem jasněji vidíme, kdo je naše cílové publikum. To nám velmi zjednodušuje každodenní život, dokážeme se podívat na 100 000 věcí, které bychom měli udělat, a jednoduše určit, které z nich zaručeně dělat nemusíme a které nám naopak pomohou posunout se vpřed. To byla nedocenitelná lekce pro náš růst i pro nás jako podnikatele.