ScaleUp TIP#28 – 5. a 6. návyk – zpětná vazba od zaměstnanců a zákazníků je pravidelnou součástí manažerské agendy

5. a 6. návyk – zpětná vazba od zaměstnanců a zákazníků je pravidelnou součástí manažerské agendy

Rockefellerův návyk č.5 a č.6 – tentokrát dva návyky v jednom videu a to zejména proto, že si jsou velice blízké. Pátý návyk se zaměřuje na zpětnou vazbu od vašich zaměstnanců. Schválně, jak často a pravidelně je sbírána zpětná vazba od vašich zaměstnanců s cílem odhalovat problémy a příležitosti? Šestý návyk pak míří na vaše zákazníky. Reportování a analýza názorů zákazníků jsou stejně přesné a pravidelné jako finanční reporting. Pokud dokážete vybudovat ve firmě kulturu, které se zpětnou vazbou od zaměstnanců i zákazníků aktivně pracuje, získáte obrovskou výhodu pro sebe i svoji firmu a tou je čas, který tak budete moci věnovat strategickým tématům a budování klíčových kompetencí vaší firmy.