Jak v krizi postavit nejlepší tým

V turbulentní době nabývá výkonnost našeho týmu na významu. Navíc pokud naše firma zaznamenala výrazné propady ve výsledcích, ať chceme nebo ne, musíme se na svůj stávající tým zaměřit a někdy udělat i nelehká rozhodnutí. A zároveň nám to dává možnost podívat se na náš „širší“ tým, prostě lidi, kteří jsou nebo mohou být pro náš business důležití. Na co bychom si v takovém případě měli dávat pozor? Jak tuto situaci využít ve prospěch naší firmy, našich stávajících zaměstnanců, našich zákazníků, vztahů, prostě celkové výkonnosti a zdravé kultury firmy nebo týmu, které vedeme. Tak, abychom z této krize odešli ještě silnější než kdy před tím? Koho bychom si před „krizí“ třeba nemohli dovolit nebo kdo na náš třeba neměl „čas“? O kom jsme dříve nepřemýšleli, ačkoliv to dává velmi dobrý smysl?